css3menu.com

O ÚLTIMOS ANUNCIOS E NOVIDADES

INICIO CURSO 2018-2019

En Educación Infantil e Primaria as clases empezan o 12 de setembro ás 09:10 e terminan ás 14:10.

En ESO-Bach empezamos as clases o 17 de setembro coa xornada de presentación. Os alumnos que veñen doutro centro deben estar ás 12 en portaría e os alumnos que o curso pasado xa estaban no Centro, entrarán ás 12:30 polo lugar de costume.

EXTRAESCOLARES 2018-2019

Na sección EXTRAESCOLARES tedes o folleto con todas as actividades e instruccións. Tamén podedes descargalo dende aquí picando na foto seguinte.

REUNIÓNS INICIO DE CURSO 2018-2019 COS TITORES

3º e 4º ESO

ITAKA ESCOLAPIOS

EUCARISTÍA FAMILIAR

Lembradae que todos os domingos terá lugar a nosa Eucaristía Familiar ás 12:30 na capela do colexio.

EDUCAMOS

Na plataforma "Educamos" tedes toda a información sobre os vosos fillos, os seus horarios, datas de exames ou notas. Pidan as claves en secretaría se non as teñen. Pica aquí para ver s MANUAIS DE EDUCAMOS e VÍDEO EXPLICATIVO

TEMAS FORMATIVOS NA SECCIÓN DE ORIENTACIÓN

Estimadas familias: Siendo consciente de la responsabilidad que tenemos adquirida entre todos en la formación de nuestros alumnos, que son sus hijos, el equipo de orientadores de todos nuestros centros, creyó conveniente elaborar una serie de temas que puedan ayudar a los padres a abordar situaciones que se dan en la educación de sus hijos. Para conseguir este objetivo se acordó ir mandando periódicamente a todas las familias de nuestros centros un tema de interés dependiendo de los momentos del curso escolar. Se hará por la plataforma Educamos y los centros a la vez lo harán visible en sus páginas web (VER SECCIÓN ORIENTACIÓN-FORMACIÓN DE PAIS) para que las familias lo puedan consultar. En esta primera entrega, y una vez que ha echado a rodar el curso, se pensó en aportar unas pautas para poder trabajar el tema de normas y límites con sus hijos.

Esperamos que esta iniciativa sea de utilidad para todos, y nos ayude a seguir formado en nuestros valores y a hacer crecer a los hijos/alumnos que tenemos encomendados. En nombre de todo el Equipo de Orientadores que se ha embarcado en esta aventura, y en el mío propio, reciban un cordial saludo.

P. Enrique Rodríguez Varas
Coordinador Ejecutivo del EPG

A FUME DE CAROZO

Un curso máis lembramos que todos os martes de outubro a maio, de 17:00 a 18:00h na emisora local CUAC FM, en https://cuacfm.org/directo/ o programa de radio " A Fume Do Carozo". É un programa supervisado polos membros do EDLG do centro e coa participación de alumnos e profesores das distintas etapas. Para escoitar "A fume de carozo", que se emite todos os martes lectivos de 5 a 6 da tarde, dende esta web do colexio tedes todos os enlances directos aos programas se picades aquí na sección: A FUME DO CAROZO