INFORMACIÓN CIRCULARES

LISTADO MATERIAL PRIMARIA 18-19
LISTADO MATERIAL INFANTIL 18-19
LISTAXES FONDO SOLIDARIO LIBROS PRÓXIMO CURSO 2018-2019
CONVOCATORIA BOLSAS COMEDOR 2018-2019 (PROMOVIDAS POR O CONCELLO DE A CORUÑA)

O día 15 de marzo de 2018, publícanse no BOP da Coruña as bases que rexen a nova convocatoria do programa de Bolsa Comedor do Concello da Coruña para o curso 2018-2019. O prazo para solictalas será do 16 de marzo ao 2 de abril de 2018, ambos os dous incluídos. Os formularios de solicitude específicos para esta convocatoria, poderanos obter nos Rexistros Municipais, nos centros cívicos, na páxina web dos servizo sociais municipais www.coruna.es/serviciossociales , ou na páxina web da sede electrónica https://sede.coruna.gob.es/opensiac/action/tramites?method=enter#l242

As bases e a información pódense obter na web municipal de servizos sociais www.coruna.es/serviciossociales ,no teléfono 010 de información cidadá e nos centros cívicos da cidade. Os recordamos que la solicitud de esta beca es una requisito indispensable para que desde este departamento podamos gestionar cualquier ayuda con ONG´s vinculadas a este tipo de becas en caso de ser denegada la de las instituciones.

Nota: A solicitude desta beca o é un requisito imprescindible para poder optar a outro tipo de becas de comedor que podamos xestionar no Departamento de Acción Social. Recibid un afectuoso saludo,

Equipo de Acción Social

SOLCITAR O UNIFORME SOLIDARIO
INFORMACIÓN DE NOVAS BOLSAS E AXUDAS